Naarmate een bedrijf groeit, groeit de administratie automatisch mee. Meer boekingen, maar ook onderwerpen als investeringen, leningen, personeelskosten en voorraden maken het proces complexer. Dan loont het de moeite om de administratie (deels) uit te besteden aan ten Donkelaar Administraties & Advies.

Hoe werkt het

Met elkaar spreken we af welke werkzaamheden u uitbesteedt aan ten Donkelaar. U zorgt er maandelijks voor dat alle facturen, afschriften en andere documenten bij ons op kantoor komen, waarna wij de boekstukken verwerken. U ontvangt vervolgens diverse rapportages zodat u goed op de hoogte bent en blijft van de financiële situatie.

Het bedrag dat u per maand betaalt is afhankelijk van het te verwachten aantal boekingen per jaar en de branche van uw onderneming. Dit berekenen we aan de hand van het aantal volle ordners aan inkoopfacturen, verkoopfacturen en afschriften. Onderstaand vindt u een richtlijn van de prijzen die we hanteren. U ontvangt vanzelfsprekend een exacte offerte op basis van ons kennismakingsgesprek.

Aantal ordners per jaar

1 ordner - 103,- p.m.
2 ordners - 128,- p.m.
3 ordners - 154,- p.m.
4 ordners - 180,- p.m.
5 ordners of meer - prijs op aanvraag

Onze werkzaamheden

Onderstaande activiteiten zijn tevens automatisch inbegrepen in de prijs:

  • Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting voor u en uw levenspartner
  • Toetsen op mogelijke toeslagen
  • Aanvragen van toeslagen (indien u daar recht op hebt)
  • Toepassen van alle fiscale regels die voordeel voor u zouden kunnen opleveren.
  • Begeleiding op het gebied van ondernemen (fiscaal, commercieel, administratief etc.)
  • Telefonische ondersteuning op het gebied van de boekhouding

Bedrijfsnaam*

Naam*

E-mailadres*

Opmerkingen