VLiP leiderschap | FLiP Leadership

“Natasja van ten Donkelaar Velo, is de boekhouder die snapt dat je als startende zzp’er zelf grip wil houden op je financiën. Ze kijkt met mij mee, legt (geduldig) uit en stuurt bij waar nodig. Lang gezocht … toch gevonden! Voor iedereen die houdt van een boekhouder die zaken heel simpel weet te maken en echt meedenkt vanuit jouw wensen en behoeften!”

Irene
VLiP leiderschap | FLiP Leadership
maandag 13 maart 2017

Omni Leads BV

“Weet je nog dat we laatst aan de telefoon het er over hadden dat als mijn nieuwe boekhouder goed zou bevallen je dan wel geïnteresseerd zou zijn om in contact te komen daarmee? Ik kan je nu met een gerust hart Anne ten Donkelaar van kantoor Apeldoorn aanraden omdat hij het voor mij ook erg goed opgelost heeft. Binnen een maand heeft hij opgelost waar ik al een jaar mee aan het hannesen was en is de stapel met aanslagen weg op een enkele na die ik ook gewoon moet betalen. Vandaag was ik bij hem en toen kwam ik na drie kwartier weer met een aanslag minder buiten, met een goed gevoel en zonder de kenmerkende hoofdpijnscheuten die ik van oudsher gewend ben. Als je bijv iemand zoekt die je kan jaarcijfers indienen dan zou ik hem bellen!”

Daniel Mulder
Omni Leads BV
donderdag 1 juni 2017

Heeft u ook een referentie?

Heeft u een goede werkervaring met ons die u graag wilt delen?

Mercuur Smart Logistics

“Bij deze wil ik u graag aangeven dat de samenwerking met Natasja van ten Donkelaar Venlo uitstekend bevalt. Ze heeft de financiële kant van onze organisatie zeer snel doorgrond. Daarnaast een zeer aangename persoon om mee te werken. Ook bij de overige Mercurianen heeft ze snel een zeer goed contact opgebouwd.
Zij gaat onze organisatie in de toekomst zeker mee verbeteren.”

Peter J.A.M. Simmer
Mercuur Smart Logistics
maandag 13 maart 2017

NIHIL, producent en vertegenwoordiger van klimmaterialen en -accessoires

“Na 2 andere boekhoudkantoren zijn wij met ons bedrijf terecht gekomen bij Ten Donkelaar. De jaren dat wij nu samenwerken zijn wij erg tevreden met samenwerking. Altijd een prettig contact en, voor ons belangrijk, praktisch en no-nonsens.

Kortgeleden hadden wij extra financieel advies nodig. Door een ingetrokken leverancierskrediet moest er snel gehandeld worden om een extra financiering te regelen. Zo kwamen wij in contact met één van de partners van Ten Donkelaar. Ook hier hebben wij een prettig én succesvolle samenwerking ondervonden.”

Irene Pieper
NIHIL
maandag 6 maart 2017

Colors of the Wind Entertainment

“Al langere tijd was ik ontevreden over mijn voormalige boekhouder; ik moest soms maanden wachten op een reactie en voelde me niet gewaardeerd als als klant.

Daarom besloot ik een overstap te maken naar Ten Donkelaar ; dat had ik veel eerder moeten doen!

Ik ontvang nu snelle en duidelijke reacties op mijn vragen en alles wordt supersnel geregeld. Als je op zoek bent naar een vakkundige en enthousiaste boekhouder kan ik Anne van harte aanbevelen!”

Nathalie Hoogstraten
Colors of the Wind Entertainment
maandag 27 februari 2017

Het Woordenpalet – Margreet Jansen

“Als startend ondernemer met toch ook zelf de nodige administratieve ervaring, was en is het voor mij een rustpunt om te weten dat er iemand kritisch en no nonsens met je mee denkt, nuchter en gedegen advies geeft en op alle vragen een helder antwoord heeft. Zo iemand is Ed Franssen van de vestiging Gaanderen van Ten Donkelaar. Korte lijntjes, persoonlijk contact en altijd concrete en snelle oplossingen. Bijvoorbeeld door het maken van een eenvoudige, maar duidelijke spreadsheet voor een correcte verdeling van de voorbelasting, omdat ik als uitvaartspreker, schrijver én communicatieve dienstverlener, met drie verschillend belaste omzetcategorieën werk. Super….

Ik kan Ed Franssen van harte aanbevelen, juist ook voor de kleinere, startende zzp’ers zoals ik.”

Margreet Jansen
maandag 23 november 2015

Frank Lanfers

“TEN DONKELAAR, in de persoon van MARCEL WOLTERINK, is meer dan ‘zomaar’ een administratie kantoor.

Mijn kernwoorden: professioneel en onderscheidend in zijn dienstverlening. Snel en adequaat in zijn afhandeling. Proactief in zijn oplossingen en 100% ontzorgend naar zijn klant. Flexibel en mensgericht in zijn communicatie. Snel en zeer betaalbaar in zijn werken.

Ten Donkelaar / Marcel Wolterink is een financiële dienstverlener van de beste soort. Ik beveel hem een ieder zeer van harte aan.”

Frank Lanfers.
Beleggingsmaatschappij van Landschoot B.V.
Directeur.
woensdag 02 september 2015

Ondernemingsplan van jonge starters voor horecabedrijfsovername

“Bij de bescheiden maar zeer gastvrije vestiging van Ten Donkelaar in Gaanderen, hebben wij tot twee keer toe de gelegenheid gekregen om vrijblijvend op professioneel niveau te sparren over ons ondernemingsplan. In het bijzonder werd er uiteraard extra aandacht besteed aan het financiële gedeelte.

Het was zeer prettig om zo open en persoonlijk te worden benaderd. Oprechte interesse was er voor onze ideeën en met een kritische blik werd er advies op maat gegeven.

Ed Franssen heeft ons daarmee verrast als toekomstig accountant. Zijn persoonlijke aanpak werkt erg vertrouwenwekkend.”

donderdag 28 mei 2015

P.W.

“Kwam met mijn bedrijf bij ten Donkelaar terecht door stom toeval, vond ze via een site bij Google. Ik was op zoek naar een ander administratiekantoor na een aantal slechte ervaringen qua afspraken niet nakomen, spullen niet voor elkaar, zelf te veel er achteraan moeten zitten en/of te kostbaar.

Ben toen bij ten Donkelaar terecht gekomen en dat bevalt nu sinds eind 2011 uitstekend. Gewoon netjes, correct, op tijd klaar, inlevingsvermogen en de prijs/kwaliteit goed.

Echt een aanrader. Anne bedankt voor de fijne samenwerking.”

P. Westhoff
maandag 03 november 2014

Jessica Benedictus

“Ik ben ruim 20 jaar ondernemer en eigenaar van een bureau voor marketing en communicatie (trace.nl & combat.nl) en een internetbedrijf (nextheroes.nl). Elke ochtend starten met het openen van internetbankieren is niet mijn ding. Toch is het, zeker in deze tijden, pure noodzaak om op elk moment inzicht te hebben in de cijfers. Dat overzicht kreeg ik niet snel genoeg bij mijn vorige accountant. Zo liep ik altijd achter de feiten aan, terwijl er voor een kapitaal werd gefactureerd. Ik heb een punt achter de relatie gezet en na een aantal gesprekken met accountants gekozen voor Ten Donkelaar Advies.

We zijn van de hel in de hemel gekomen. Binnen een mum van tijd was de boekhouding op orde. En die blijft ook op orde. Anne, onze goedgemutste en betrokken contactpersoon, komt elke twee weken langs en zorgt dat alles up-to-date is. Orde op zaken dus op alle fronten. Zo kunnen we bijvoorbeeld snel aanmaningen mailen als het nodig is en zorgen dat we voldoende liquiditeit hebben om aan onze betalingsverplichtingen te voldoen. Bovendien nemen we even alle zaken persoonlijk door. Dat scheelt veel e-mails en dus tijd.

En moet er eens met de bank of de belastingdienst worden overlegd, dan is Anne een stevige gesprekspartner met een grote dosis vak- en dossierkennis.

De kosten voor alle inspanningen zijn meer dan reëel. We hebben maar liefst 60% op de accountantskosten kunnen besparen! Dat Anne ook nog inlevingsvermogen en de nodige humor heeft, is mooi meegenomen. Hij heeft oprecht lol in zijn werk en dat draagt bij aan een ontspannen samenwerking.

Mijn advies aan collega-ondernemers is om niet te blijven ‘hangen’ bij een accountant als deze niet voldoet, omdat het lastig is om over te stappen. Ten Donkelaar kan daarmee ook helpen, als het nodig is. Ga gewoon eens een oriënterend gesprek aan met Anne. Zorg wel voor goede koffie, want hij loopt 1 op 4!”

Jessica Benedictus
donderdag 07 augustus 2014

Fashion Acts

“Wij zijn een agentschap in de kledingbranche.

Door de economische crisis met daarbij gezondheidsklachten, raakte ons bedrijf in een neergaande spiraal.

Door het juiste advies en adequate begeleiding van Ten Donkelaar administraties werd het getij gekeerd en hebben wij nu weer volop kansen.

Wij zijn Ten Donkelaar bijzonder dankbaar voor deze professionele en persoonlijke begeleiding! Aanrader!”

Ruud Naarden
Fashion acts

maandag 21 juli 2014

Klus- en Bouservice Fred van den Heuvel

“Ben zelfstandig ondernemer van Klusbedrijf en ben zeer te spreken over ten Donkelaar.

Ze hebben mij ontzettend geholpen met de overstap die ik gemaakt heb naar zelfstandig ondernemer,

Goed en duidelijk advies , behulpzaam en vaste prijsafspraken”

Fred van de Heuvel
zondag 20 juli 2014

Heeft u ook een referentie?

Heeft u een goede werkervaring met ons die u graag wilt delen?