U bent goed in uw vak als boekhouder, accountant of controller en hebt besloten om de grote stap te zetten om voor uzelf te beginnen. Echter, om een eigen administratiekantoor op te zetten vergt wel enige moeite. Ten Donkelaar Administratie & Advies streeft naar een landelijk dekkend netwerk van administratiekantoren en komt daarom graag met u in contact.

Over Ten Donkelaar

Ten Donkelaar Administratie & Advies is ontstaan uit het enthousiasme van vier ondernemende vakmensen die hun werk bij de Belastingdienst en het bedrijfsleven hebben verruild voor de uitdaging van een eigen administratie- en belastingadviesbureau. In slechts een paar jaar tijd is de onderneming aanzienlijk gegroeid en bestaat momenteel uit 4 eigen vestigingen en een tiental samenwerkingskantoren. Zowel de eigen kantoren als de samenwerkingskantoren hebben de ambitie om uit te breiden.

Ten Donkelaar Administratie & Advies richt zich met name op starters en MKB-ondernemers (eenmanszaken, VOF’s, maatschappen, BV’s, CV’s) die bij (veel) te dure kantoren zitten. Daar hebben we veel succes mee.

Ten Donkelaar Administratie & Advies is lid van het NOAB en van het Register Belastingadviseurs (RB). Door onze lage overheadkosten zijn we zeer concurrerend. De samenwerkingskantoren die zich bij ons hebben aangesloten zijn geheel zelfstandig, maar treden naar buiten onder de naam Ten Donkelaar Administratie & Advies.

Onze “franchiseformule”

Ten Donkelaar is geen commerciële franchiseorganisatie. In de praktijk zijn we een samenwerkingsverband omdat onze samenwerkingspartners volledig zelfstandig blijven, en tegelijk kunnen profiteren van de voordelen van een grote en solide organisatie. Onze enige voorwaarde is dat de partner opereert onder de naam Ten Donkelaar Administratie & Advies. Een naam die een groeiende naamsbekendheid heeft.

De doelstelling van de samenwerkingsformule van Ten Donkelaar is om het verzorgingsgebied te vergroten tot een landelijke dekking met financieel gezonde vestigingen. In tegenstelling tot commerciële formules maken wij geen winst op het bedrag dat wij maandelijks van onze samenwerkingskantoren ontvangen. Deze is slechts € 350,- per maand ex BTW. De eerste 3 maanden zijn gratis en u betaalt geen entreefee.

Wat hebben wij te bieden?

Ten Donkelaar biedt u de volgende voordelen:

  • Gebruik van een bekende en gerenommeerde naam
  • Gebruik van alle software
  • Een cloudoplossing
  • Technische ondersteuning
  • Fiscaal technische ondersteuning
  • Administratieve ondersteuning
  • Een eigen pagina op de website (een eigen website is niet nodig)
  • Meeliften op de marketingactiviteiten van ten Donkelaar
  • Gebruik van allerhande tools, gegevens en documenten
  • Omzet is volledig voor de franchisenemer

Ook samenwerken met Ten Donkelaar?

Hebt u interesse om onderdeel uit te maken van deze succesformule en een samenwerkingspartner van Ten Donkelaar Administratie & Advies te worden? Neem dan contact op met Ben Aarntzen van onze vestiging in Westervoort (026 – 312 13 19) of vul het contactformulier op deze pagina in. Wij lichten u graag alles toe in een persoonlijk gesprek.