Styling form - Whale Agency - not published Gemiddelde beoordeling: 0 uit 5 gebaseerd op 0 beoordelingen.

 

Styling form - Whale Agency - not published Gemiddelde beoordeling: 0 uit 5 gebaseerd op 0 beoordelingen.

Goed en betrokken!

★★★★★
5 5 1
Naar aanleiding van mijn ervaring met kantoor Apeldoorn kan ik Ten Donkelaar van harte aanraden! Toen ik in april bij Anne van de vestiging Apeldoorn kwam heeft hij in no time de problemen met de belastingdienst (veroorzaakt door mij vorige boekhouder) voor mij opgelost. Binnen twee weken was de druk er af waar mijn vorige boekhouder De Voorwaarts mij er maanden mee had laten bungelen en mij de indruk gaf dat het aan mij lag. Sindsdien doet Ten Donkelaar de administratie voor mijn B.V. en mijn belasting aangiftes en dat verloopt soepel en tegen een eerlijke prijs vind ik zelf. Dit is een hele verademing na boekhouders die wel dikke rekening sturen maar nooit iets oplossen of doen wat ze zeggen.

Klus- en Bouwservice Fred van den Heuvel

★★★★★
5 5 1
Ben zelfstandig ondernemer van Klusbedrijf en ben zeer te spreken over ten Donkelaar. Ze hebben mij ontzettend geholpen met de overstap die ik gemaakt heb naar zelfstandig ondernemer, Goed en duidelijk advies , behulpzaam en vaste prijsafspraken

5/5

★★★★★
5 5 1
Ik ben ruim 20 jaar ondernemer en eigenaar van een bureau voor marketing en communicatie (trace.nl & combat.nl) en een internetbedrijf (nextheroes.nl). Elke ochtend starten met het openen van internetbankieren is niet mijn ding. Toch is het, zeker in deze tijden, pure noodzaak om op elk moment inzicht te hebben in de cijfers. Dat overzicht kreeg ik niet snel genoeg bij mijn vorige accountant. Zo liep ik altijd achter de feiten aan, terwijl er voor een kapitaal werd gefactureerd. Ik heb een punt achter de relatie gezet en na een aantal gesprekken met accountants gekozen voor Ten Donkelaar Advies. We zijn van de hel in de hemel gekomen. Binnen een mum van tijd was de boekhouding op orde. En die blijft ook op orde. Anne, onze goedgemutste en betrokken contactpersoon, komt elke twee weken langs en zorgt dat alles up-to-date is. Orde op zaken dus op alle fronten. Zo kunnen we bijvoorbeeld snel aanmaningen mailen als het nodig is en zorgen dat we voldoende liquiditeit hebben om aan onze betalingsverplichtingen te voldoen. Bovendien nemen we even alle zaken persoonlijk door. Dat scheelt veel e-mails en dus tijd. En moet er eens met de bank of de belastingdienst worden overlegd, dan is Anne een stevige gesprekspartner met een grote dosis vak- en dossierkennis. De kosten voor alle inspanningen zijn meer dan reëel. We hebben maar liefst 60% op de accountantskosten kunnen besparen! Dat Anne ook nog inlevingsvermogen en de nodige humor heeft, is mooi meegenomen. Hij heeft oprecht lol in zijn werk en dat draagt bij aan een ontspannen samenwerking. Mijn advies aan collega-ondernemers is om niet te blijven ‘hangen’ bij een accountant als deze niet voldoet, omdat het lastig is om over te stappen. Ten Donkelaar kan daarmee ook helpen, als het nodig is. Ga gewoon eens een oriënterend gesprek aan met Anne. Zorg wel voor goede koffie, want hij loopt 1 op 4!”

Goed en betrokken!

★★★★★
5 5 1
Naar aanleiding van mijn ervaring met kantoor Apeldoorn kan ik Ten Donkelaar van harte aanraden! Toen ik in april bij Anne van de vestiging Apeldoorn kwam heeft hij in no time de problemen met de belastingdienst (veroorzaakt door mij vorige boekhouder) voor mij opgelost. Binnen twee weken was de druk er af waar mijn vorige boekhouder De Voorwaarts mij er maanden mee had laten bungelen en mij de indruk gaf dat het aan mij lag. Sindsdien doet Ten Donkelaar de administratie voor mijn B.V. en mijn belasting aangiftes en dat verloopt soepel en tegen een eerlijke prijs vind ik zelf. Dit is een hele verademing na boekhouders die wel dikke rekening sturen maar nooit iets oplossen of doen wat ze zeggen.

Klus- en Bouwservice Fred van den Heuvel

★★★★★
5 5 1
Ben zelfstandig ondernemer van Klusbedrijf en ben zeer te spreken over ten Donkelaar. Ze hebben mij ontzettend geholpen met de overstap die ik gemaakt heb naar zelfstandig ondernemer, Goed en duidelijk advies , behulpzaam en vaste prijsafspraken

5/5

★★★★★
5 5 1
Ik ben ruim 20 jaar ondernemer en eigenaar van een bureau voor marketing en communicatie (trace.nl & combat.nl) en een internetbedrijf (nextheroes.nl). Elke ochtend starten met het openen van internetbankieren is niet mijn ding. Toch is het, zeker in deze tijden, pure noodzaak om op elk moment inzicht te hebben in de cijfers. Dat overzicht kreeg ik niet snel genoeg bij mijn vorige accountant. Zo liep ik altijd achter de feiten aan, terwijl er voor een kapitaal werd gefactureerd. Ik heb een punt achter de relatie gezet en na een aantal gesprekken met accountants gekozen voor Ten Donkelaar Advies. We zijn van de hel in de hemel gekomen. Binnen een mum van tijd was de boekhouding op orde. En die blijft ook op orde. Anne, onze goedgemutste en betrokken contactpersoon, komt elke twee weken langs en zorgt dat alles up-to-date is. Orde op zaken dus op alle fronten. Zo kunnen we bijvoorbeeld snel aanmaningen mailen als het nodig is en zorgen dat we voldoende liquiditeit hebben om aan onze betalingsverplichtingen te voldoen. Bovendien nemen we even alle zaken persoonlijk door. Dat scheelt veel e-mails en dus tijd. En moet er eens met de bank of de belastingdienst worden overlegd, dan is Anne een stevige gesprekspartner met een grote dosis vak- en dossierkennis. De kosten voor alle inspanningen zijn meer dan reëel. We hebben maar liefst 60% op de accountantskosten kunnen besparen! Dat Anne ook nog inlevingsvermogen en de nodige humor heeft, is mooi meegenomen. Hij heeft oprecht lol in zijn werk en dat draagt bij aan een ontspannen samenwerking. Mijn advies aan collega-ondernemers is om niet te blijven ‘hangen’ bij een accountant als deze niet voldoet, omdat het lastig is om over te stappen. Ten Donkelaar kan daarmee ook helpen, als het nodig is. Ga gewoon eens een oriënterend gesprek aan met Anne. Zorg wel voor goede koffie, want hij loopt 1 op 4!”

5/5

★★★★★
5 5 1
Ik ben ruim 20 jaar ondernemer en eigenaar van een bureau voor marketing en communicatie (trace.nl & combat.nl) en een internetbedrijf (nextheroes.nl). Elke ochtend starten met het openen van internetbankieren is niet mijn ding. Toch is het, zeker in deze tijden, pure noodzaak om op elk moment inzicht te hebben in de cijfers. Dat overzicht kreeg ik niet snel genoeg bij mijn vorige accountant. Zo liep ik altijd achter de feiten aan, terwijl er voor een kapitaal werd gefactureerd. Ik heb een punt achter de relatie gezet en na een aantal gesprekken met accountants gekozen voor Ten Donkelaar Advies. We zijn van de hel in de hemel gekomen. Binnen een mum van tijd was de boekhouding op orde. En die blijft ook op orde. Anne, onze goedgemutste en betrokken contactpersoon, komt elke twee weken langs en zorgt dat alles up-to-date is. Orde op zaken dus op alle fronten. Zo kunnen we bijvoorbeeld snel aanmaningen mailen als het nodig is en zorgen dat we voldoende liquiditeit hebben om aan onze betalingsverplichtingen te voldoen. Bovendien nemen we even alle zaken persoonlijk door. Dat scheelt veel e-mails en dus tijd. En moet er eens met de bank of de belastingdienst worden overlegd, dan is Anne een stevige gesprekspartner met een grote dosis vak- en dossierkennis. De kosten voor alle inspanningen zijn meer dan reëel. We hebben maar liefst 60% op de accountantskosten kunnen besparen! Dat Anne ook nog inlevingsvermogen en de nodige humor heeft, is mooi meegenomen. Hij heeft oprecht lol in zijn werk en dat draagt bij aan een ontspannen samenwerking. Mijn advies aan collega-ondernemers is om niet te blijven ‘hangen’ bij een accountant als deze niet voldoet, omdat het lastig is om over te stappen. Ten Donkelaar kan daarmee ook helpen, als het nodig is. Ga gewoon eens een oriënterend gesprek aan met Anne. Zorg wel voor goede koffie, want hij loopt 1 op 4!”

zeer prettig

★★★★★
5 5 1
Bij de bescheiden maar zeer gastvrije vestiging van Ten Donkelaar in Gaanderen, hebben wij tot twee keer toe de gelegenheid gekregen om vrijblijvend op professioneel niveau te sparren over ons ondernemingsplan. In het bijzonder werd er uiteraard extra aandacht besteed aan het financiële gedeelte. Het was zeer prettig om zo open en persoonlijk te worden benaderd. Oprechte interesse was er voor onze ideeën en met een kritische blik werd er advies op maat gegeven. Ed Franssen heeft ons daarmee verrast als toekomstig accountant. Zijn persoonlijke aanpak werkt erg vertrouwenwekkend.

Het Woordenpalet

★★★★★
5 5 1
Als startend ondernemer met toch ook zelf de nodige administratieve ervaring, was en is het voor mij een rustpunt om te weten dat er iemand kritisch en no nonsens met je mee denkt, nuchter en gedegen advies geeft en op alle vragen een helder antwoord heeft. Zo iemand is Ed Franssen van de vestiging Gaanderen van Ten Donkelaar. Korte lijntjes, persoonlijk contact en altijd concrete en snelle oplossingen. Bijvoorbeeld door het maken van een eenvoudige, maar duidelijke spreadsheet voor een correcte verdeling van de voorbelasting, omdat ik als uitvaartspreker, schrijver én communicatieve dienstverlener, met drie verschillend belaste omzetcategorieën werk. Super…. Ik kan Ed Franssen van harte aanbevelen, juist ook voor de kleinere, startende zzp’ers zoals ik.

Colors of the Wind Entertainment

★★★★☆
4 5 1
Al langere tijd was ik ontevreden over mijn voormalige boekhouder; ik moest soms maanden wachten op een reactie en voelde me niet gewaardeerd als als klant. Daarom besloot ik een overstap te maken naar Ten Donkelaar ; dat had ik veel eerder moeten doen! Ik ontvang nu snelle en duidelijke reacties op mijn vragen en alles wordt supersnel geregeld. Als je op zoek bent naar een vakkundige en enthousiaste boekhouder kan ik Anne van harte aanbevelen!

prettig én succesvolle samenwerking

★★★★★
5 5 1
Na 2 andere boekhoudkantoren zijn wij met ons bedrijf terecht gekomen bij Ten Donkelaar. De jaren dat wij nu samenwerken zijn wij erg tevreden met samenwerking. Altijd een prettig contact en, voor ons belangrijk, praktisch en no-nonsens. Kortgeleden hadden wij extra financieel advies nodig. Door een ingetrokken leverancierskrediet moest er snel gehandeld worden om een extra financiering te regelen. Zo kwamen wij in contact met één van de partners van Ten Donkelaar. Ook hier hebben wij een prettig én succesvolle samenwerking ondervonden.

Mercuur Smart Logistics

★★★★★
5 5 1
Bij deze wil ik u graag aangeven dat de samenwerking met Natasja van ten Donkelaar Venlo uitstekend bevalt. Ze heeft de financiële kant van onze organisatie zeer snel doorgrond. Daarnaast een zeer aangename persoon om mee te werken. Ook bij de overige Mercurianen heeft ze snel een zeer goed contact opgebouwd. Zij gaat onze organisatie in de toekomst zeker mee verbeteren.

VLiP leiderschap | FLiP Leadership

★★★★☆
4 5 1
Natasja van ten Donkelaar Venlo, is de boekhouder die snapt dat je als startende zzp’er zelf grip wil houden op je financiën. Ze kijkt met mij mee, legt (geduldig) uit en stuurt bij waar nodig. Lang gezocht … toch gevonden! Voor iedereen die houdt van een boekhouder die zaken heel simpel weet te maken en echt meedenkt vanuit jouw wensen en behoeften!

bellen!

★★★★★
5 5 1
Weet je nog dat we laatst aan de telefoon het er over hadden dat als mijn nieuwe boekhouder goed zou bevallen je dan wel geïnteresseerd zou zijn om in contact te komen daarmee? Ik kan je nu met een gerust hart Anne ten Donkelaar van kantoor Apeldoorn aanraden omdat hij het voor mij ook erg goed opgelost heeft. Binnen een maand heeft hij opgelost waar ik al een jaar mee aan het hannesen was en is de stapel met aanslagen weg op een enkele na die ik ook gewoon moet betalen. Vandaag was ik bij hem en toen kwam ik na drie kwartier weer met een aanslag minder buiten, met een goed gevoel en zonder de kenmerkende hoofdpijnscheuten die ik van oudsher gewend ben. Als je bijv iemand zoekt die je kan jaarcijfers indienen dan zou ik hem bellen!

Uitmuntend

★★★★★
5 5 1
Duidelijk, snel, effectief en uiterst vriendelijk. Beste ervaring ooit op het gebied van administratiekantoren.
Naam
Email
Titel
Rating
Recensie
Naam
Email
Titel
Rating
Recensie
Styling form - Whale Agency - not published Gemiddelde beoordeling: 0 uit 5 gebaseerd op 0 beoordelingen.
foo Gemiddelde beoordeling: 0 uit 5 gebaseerd op 0 beoordelingen.
apeldoorn Gemiddelde beoordeling: 4.8 uit 5 gebaseerd op 5 beoordelingen.
Styling form - Whale Agency - not published Gemiddelde beoordeling: 4.8 uit 5 gebaseerd op 12 beoordelingen.