Franchisepropositie: Van administratiekantoor naar ondernemerspartner

Ten Donkelaar Administratie & Advies helpt ondernemers. Al 15 jaar lang. We lopen voorop in automatisering, kennisdeling en samenwerking. Met ondernemers én met onze financiële specialisten.

Wij geloven in de toekomst van een administratie- en advieskantoor door onderscheidend te zijn in de rol van financieel adviseur. We excelleren in kennis, ervaring en samenwerking. Deze positie creëren we door vergaande automatisering van administratieve processen.

Met het geloof in deze visie is het onvermijdelijk om taken te centraliseren. Het geeft ruimte om je organisatie inhoudelijk te ontwikkelen en direct te bouwen aan een toekomstproof verdienmodel.

Automatisering is dé cruciale ontwikkeling. Als zelfstandig kantoor betekent dit automatiseringsproces een grote en oneindige investering. Het uitzoeken, implementeren, bekostigen van leermomenten en door ontwikkelen vraagt de nodige tijd. Bovendien staat dit bij veel kantoren niet op de eerste plaats.

Ten Donkelaar Administratie & Advies is ontwikkelpartner van VISMA. Het geeft ons privileges, waardoor we in staat zijn om voor alle administratiekantoren de automatiseringsslag te centraliseren en faciliteren.

Maar wie zijn we nu eigenlijk?

Over Ten Donkelaar Administratie & Advies:
– We zijn er voor starters en MKB-ondernemers (ZZP, VOF, maatschap, BV, CV).
– We zijn lid van het Register Belastingadviseurs (RB).
– We zijn een groeiende franchiseorganisatie met 15 vestigingen.
– En  geen commerciële franchiseorganisatie. De omzet is volledig voor u.

Heeft u er al eens over nagedacht om samen met ons te ondernemen en uw verdienmodel voor de toekomst veilig te stellen ?

Toine Verhaegh – 088 – 60 31 449